BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 3 juli 2009

01:09

Dagen började med att man va jätte seg i luvan varför vet jag ej men trött till tusen va jag sen ringde catta vi surrade en stund sen messade Erika och undra om jag va klar och jag flidde på mig kläder på en gång så åkte vi till häggsåssjön och hade en hel dag och hur underbart som helst har till och med fått lite färg...

Sen så for vi hem och duschade och gjorde oss i ordning och drack lite vin och hade jätte trevligt sen bar de av ut till Marieby och träffade några där så vi har suttit ute precis hela kvällen och bara surrat och haft jätte trevligt tack Erika för du kommer på saker att göra...
Och du Ronja ha de riktigt bra på IKEA i morron nu och kom ihåg de jag ville ha nu =)...
Uppdaterar i morron igen...

Kram på er...

0 kommentarer: