BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 6 juli 2009

20,28

Idag började dagen med att man vaknade och va redan less på regnet men samtidigt så har man ju önskat lite regn men får hoppas de blir sol snart igen, kan gärna regna på nätterna och va sol på dagarna...
Sen kom mamma och hämtade mig for ner till momma och moffa, sen åkte jag mamma och momma till billsåsen för att hämta några täcken som mamma och pappa ska ha i hundgården hemma till hundarna...
Och när vi ändå va i trakterna så åkte vi och tittade på lite teater, Dunderklumpen... Min kusin Thomas spelade dunderklumpen han va riktigt duktig...
Sen bar de av hemåt hemma igen vid två, for på sedins köpte slip papper och målartvätt skulle ju vara så duktig att börja med de idag men de har man väl inte gjort får ta och ta mig i kragen i morron och ta i varje fall nån skåplucka, men jag har i varje fall rensat en garderob, så lite duktig har man ju vart i varje fall =)...
Efter de har jag bara legat och slappat raklång på soffan kan vara skönt de med ibland faktiskt...

I morron ska jag på banken kl tio och prata om lite saker så håll tummarna för mig att allt går som de ska =)...
Sen efter de har jag lovat Erika att följa med henne in till stan en sväng, skönt så man har nåt att göra...

Kunde bara inte låta bli va in och kollade på Halens på skor och hitta dessa tyckte dom va läcker så jag va tvungen att köpa dom =)



Tänker på Ronja som sitter och sliter i lägenheten alltså ni e fan duktig, men de e som du säger vill man få de klart e de bara kämpa på =)...

Ha de bra alla...

0 kommentarer: