BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 1 juli 2009

Ny blogg!

Jaha nu har en annan med hamnat med blogspot, de verkade lite roligare fanns mycket mer roliga och fina designer som man kan designa bloggen med =)...
Så jag ger de ett försök...

Igår kväll fick man ett ryck och rensade ut hela min klädkammare i hallen och tog ut precis allting där så nu e de katternas "rum" så skönt att slippa ha kattlådan på toaletten och deras andra saker som deras lilla hus och klösbräda kom bort från vardagsrummet... Förut hade jag tänkt slå ut den där klädkammaren så man fick en större hall men nu har jag ändrat mig nu ska jag bara ta bort dörren därifrån och lägga nytt golv där inne lika som i hallen och måla om lite där inne så får de vara katternas lilla krypin ist =)...

Idag då i varje fall, så ringde momma i morse, och erbjöd sig ta med mig på sörvalla och köpa nya blomkrukor till mig och sen följde hon med hem och satt om mina blommor, jag har då världens bästa momma =)...
Sen gick jag ner till Sandra och spenderade eftermiddan där och drack kaffe och surra massa skit, sen kom Erika och hämta mig så vi gjorde en liten rajd sen följde jag med henne hem så satt vi och kolla på lite kläder blev lite fint i varje fall...

Denna tröja i både vit och turkos





Ja de va de jag köpte så vi får hoppas de kommer snart =), alltid skönt med lite nya kläder och nu kan man ju faktiskt köpa lite nu när man kommit på fötterna med ekonomin igen =)...

Ja i morron lörda så åker jag Erika och Ella till Häggsåssjön och tar en heldag och badar och mår gott måste ju ta vara på sommaren e så skönt nu när den väl kommit, tar med oss lite fika och frukt och så e de bra för barna att bada där eftersom de e så pass långgrundt och bra...
Nej nu har jag ralat en massa skit, skriver i morron hur dagen har vart med bad och allt!

Kram på er alla där ute...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vilka fina kläder du beställt!! =)

Å sen bloggen blev ju jätte fin!! =)

Kram

Anonym sa...

Tack gumman!
Kramen