BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 5 juli 2009

22,15

Helgen..

Ja i helgen har jag faktiskt inte gjort nå spec, i fredas på dan umgicks jag lite med Erika sen skulle hon iväg och jobba...
Sen senare på kvällen kom Sandra och Daniel hit och va hur gullig som helst och ordnade en mygg dörr till mig till balkongen så nu kan jag ha den helt öppen och slippa stänga in katterna i sovrummet skönt att kunna lufta hela lägenheten ibland...
Efter de drog jag till Ronja som nyss hade kommit hem från IKEA och hämtade mina ramar som hon hade vart snäll och köpt åt mig där nere, ska försöka få till typ en fotovägg här hemma, tror faktiskt de skulle kunna bli ganska bra... Och så slank de ner några glas vin med =), sen efter vi vart hos henne en stund så gick vi bort till hennes mamma och hade lika trevligt som vanligt när man är där borta, följde även med ner till Ronja och Johans nya lägenhet för att se hur den ser ut nu huvva tycker synd om dom mycket jobb, men kommer bli snyggt när de e klart =)... Sen kom man hem och hände ej så mycket mera...

Lördan va allmänt lugn åkte hem till mamma och pappa och va där hela dagen och dom bjöd på mat osv, satt och glodde på tv och klockan blev mycket så jag stannade kvar där och sov, men de va inte så dumt för när man vaknade i morse så hade man serverad frukost sen fick man även lunch där=)... Sen bar de av till Ronjas renoveringsobjekt och höll henne sällskap lite, hon gav mig energi så nu har även jag små börjat dona på med mina köksluckor ska ta bort alla handtag och spackla och tvätta dom med målar tvätt och slipa dom, sen ska Ronja va så snäll och hjälpa mig och lacka dom tror de kommer bli skit snyggt...
Sen for jag ner till Erika en sväng så jag hon och Ronja har suttit och surrat lite där nere sen for man hem och tänkte ta de lugnt framför tvn ikväll, men de kunde jag glömma lika snabbt som jag kom hem för jag har fan inga kanaler måste va nå fel för har snackat med flera och dom e också utan kanaler, men satan så tråkigt allt blir utan tvn, men men kanske blir så man lägger sig i tid då i varje fall...

I morron ska jag iväg och köpa målar tvätt sen e de tvättning av luckor och lådor som gäller för hela slanten! Ska även in på banken en sväng hade jag tänkt ska kolla upp lite olika saker =)...

Ha de gott alla!

0 kommentarer: