BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 23 juli 2009

16,19

Dagarna bara flyter iväg glömmer totalt bort att uppdatera här som vanligt =)...
Igår umgicks jag med Åsa vi hade riktigt trevligt va längesen vi umgicks och gick ut va nog över två år sen sist, ja i varje fall satt vi här hemma och drack lite sen fick vi för oss att åka in på krogen, gick på plaza men där va de ju stendött, så vi hamnade till sist på captain cook visst de va mycket folk där men fan dom som va där va ju 60+ typ, så man kände sig faktiskt riktigt ung :)... Men de va trevligt att bara komma ut och sitta och surra och se massa folk...
Idag har jag ej gjort så mycket har vart nere hos Erika och surra massa skit som vanligt, hon ska tatuera sig nästa torsda snacka om avis men kul som fan för henne, men jag vill ockå göra min NU :)...

Ikväll vet jag ej vad som händer e tokrastlös just nu man kanske skulle plocka lite här hemma men de kändes inge lockande de heller men skönt som tusan när de e klart gjorde ju iofs en hel del igår också så de e ju ej så mycket, men latmasken har satt sig i mig tror jag...

I morron öppnar stråket och då ska jag Erika och Therese in kommer bli riktigt skoj, sen blir de även stråket på onsdan:)...
Sen fröjdholmen 6,7,8 augusti i varje fall en av dom dagarna och sen finlandsbåten 5e september så man har lite saker att se fram emot :)...

Men vart har sommaren tagit vägen nu vill jag ha SOL vill inte ha mera regn och rusk nu de känns ju som de e typ höst ute redan :(....

Nej nu ska jag försöka hitta på nåt...

Kram på er...

0 kommentarer: